• Hillel Kobrovski

חדשנות בעולם הפרסום: שימוש במסך של מציאות רבודה עבור פרסומות אינטרקטיביות

עודכן ב: יול 17


תמיד היה חיבור חזק בין שימוש בטכנולוגית חדשות לבין עולם הפרסום שתמיד שואף לחפש לחדש ולהביא לקהל היעד חוויה חדשה שתיחרט לו היטב בתודעה

מספר דוגמאות יוצאת דופן לשימוש במציאות רבודה למטרות פרסום וחווית לקוח יוצאת דופן.


דוגמא 1: זה סרטון ישן מ 2014 שכבר זכה ל 8 מליון צפיות , והוא מדגים בצורה נפלאה

שימוש בטכנולוגיה של מציאות רבודה כדי ליצור העברת מסר פרסומי באופן שבו הלקוח לא יכול לשכוח לעולם.


בסרטון הראשון מוצג צילום במצלמה נסתרת של הפרסומת המפורסמת של פפסי כפי שחוו אותה הקהל ברחוב , אין ספק שהם קצת הגזימו בהדמיות המפחידות שלהם אבל אין ספק התוצאות היו פשוט מדהימות .

בסרטון זה מתוך הערוץ של BBC יש הסבר על המערכת , ואיך היא פועלת מבחינה טכנולוגית.


דוגמא 2:

פרסומת של חברת AXE , היא קצת פחות קיצונית מהפרסומת של פפסי אבל בהחלט התוצאה נהדרת .



דוגמה 3

דוגמה קצת יותר ישנה משנת 2012 ופחות טכנולוגית מאשר שימוש במציאות רבודה , אבל בהחלט מדגימה היטב מהי חווית לקוח יוצאת דופן למטרות פרסום.


שימוש במסך תצוגה ברזולוציה גבוהה על מנת ליצור "לוח פרסומת אינטראקטיבית " , תוך כדי הפעלה ושיתוף מלא של הקהל בחווה יוצאת דופן.





59 צפיות0 תגובות