top of page
  • תמונת הסופר/תHillel Kobrovski

סיום קורס : ניהול אסטרטגי - אוניברסיטת ת"א

עודכן: 18 ביולי 2021

בעיני אין דבר שיותר גורם לי אושר מאשר ללמוד במיוחד כשמדובר על תחום מרתק כמו ניהול אסטרטגי .

העולם העסקי משתנה בקצב מהיר ביותר וכדי לדעת לשמור על בידול וליצור יתרון תחרותי משמעותי צריך להבין לעומק את השפעת הגורמים החיצוניים בבחינת "דע את האויב" למפות ולבנות תרחישים אפשריים לעתיד לבוא ומאידך להבין את ההשפעות של הסביבה הפנימית , בבחינת "דע את עצמך" ומהבנה זאת לגבש פרופיל אופרטיבי לחיזוק הליקויים והטעון שיפור.

אסטרטגיה זה לא "הוקוס פוקוס" ובלי ליישם אותה בפועל , היא לא שווה אפילו את הנייד עליה היא כתובה .

האתגר האמיתי זה התמדה , נחישות , בחינה עצמית , פתיחות לשינויים ובלתמי"ם , דוגמא אישית , מנהיגות והיכולת לשכנע את כל הארגון בחשיבות ליישום התכנית האסטרטגית לארגון עצמו אך לא פחות חשוב לכל מי שעובד בו או איתו.

אני מאמין גדול בלימוד , אימון ושיפור מקצועי אין סופי ולכן מאוד נהנתי פעם נוספת להיחשף בקורס לצד האקדמי של בניית תוכנית אסטרטגייה עיסקית ושיווקית בתאגידים.

תודה לכל המרצים הנפלאים בקורס , במיוחד פרופ' אורלי יחזקאל הנהדרת , פרופ' דן וויס , איקה אברבנל , וד"ר אייל בנימין עם מתודולוגיות ושיטות עבודה לניתוח אסטרטגי.

תודה גם ל עמוס שפירא ו ד"ר יצחק שפס , רבי הניסיון העיסקי על הרצאות העשרה והשראה נהדרות , ניסיון החיים שלהם בניהול אסטרטגי ומנהיגות בתאגידים גדולים , כשאתה נתקל ב " מנהיגים עסקיים" כאלה אתה מבין שמנהיגות עסקית ולאומית קודם כל מתחילה מדוגמא אישית.





23 צפיות0 תגובות
bottom of page